Blog - koordinace svatebního dne

Jak probíhá koordinace svatebního dne?

2. prosince 2018|RADY A TIPY, VŠECHNY ČLÁNKY|koordinátorka, práce koordinátorky, svatba na klíč, koordinace svatebního dne, koordinace svatby, svatební agentura, svatební agentura Praha

Tušíte, co všechno se musí zařídit ve svatební den? Svatební den je pro nás koordinátory rozdělen do dvou fází. Přípravy před obřadem a samotná svatba. Musím říct, že největší dřina a stres bývá vše nachystat a stihnout před začátkem obřadu, obzvlášť pokud se obřad koná brzy, tak je to velice stresující.

Číst více...

Proč svatební agentura?

25. listopadu 2018|RADY A TIPY, VŠECHNY ČLÁNKY|služby svatební agentury, svatba na klíč, koordinace svatebního dne, svatební koordinátorka Praha, svatební agentura, svatební agentura Praha, svatební koordinátorka, svatební design

Proč si najmout svatební agenturu?
Celých 12 let, co se věnuji organizování svateb, si říkám, jak co nejlépe odpovědět na tuhle otázku a shrnout několika měsíční práci do pár vět. V tomto článku nechci dopodrobna rozepisovat, co pro vás můžeme udělat, ale spíš nabídnou obecné zamyšlení, zda ANO či NE.
Začnu trošku jinak. Kdybych měla odpovědět stručně, tak použiji následující přirovnání.
Najmout si svatební agenturu je stejné jako najmout si architekta na zařízení bytu. Jistě, můžete organizaci zvládnout sami, ale s profesionálem to prostě bude mít duši, noblesu, šmrnc a zároveň se z toho nezblázníte.

Číst více...